A nagyvállalatok legnagyobb hiányosságai

Amikor én a főiskola padjában ültem, és igyekeztem magamba szívni minden egyes cseppjét annak, amit egy-egy iszonyatosan nagy sikereket elért előadó adott át számunkra, akkor érzékeltem, hogy igazság szerint nincs egyetlen egy jólműködő recept sem, mert a piac és hát nyilvánvalóan a világ folyamatosan változik, és ezért a céges környezet is átalakul időről időre, vagyis mindig más és más buktatók vagy épp lehetőségek állnak a cégek előtt vagy útjában. Két dolog azonban megragadta a figyelmem, mégpedig, hogy egyrészt a vállalati kommunikáció nagymértékben meghatározza a vállalati eredmény alakulását, másrészt pedig, hogy egészen egyszerűen nem lehet hosszú távon is sikeres az a szervezet, ahol a munkavállaló nem örömmel és motiváltan tölti a napjait, hanem szükséges rossz feladatként érzékeli azt, hogy neki be kell mennie dolgozni.

Én pedig a cégalapításom előtt megfogadtam, hogy egyrészt mindig figyelni fogok arra, hogy a lehető legjobb szolgáltató csapat végezze a kommunikációs tréning foglalkozásokat a cégnél már a kezdetektől fogva, másrészt pedig hogy igyekezni fogok tökéletes vállalati hangulatot és folyamatos csapatösszetartozást kialakítani a cégen belül. Persze tudtam, hogy nem kis feladatra vállalkozok, de azzal is tisztában voltam, hogy ha megtalálom a tökéletes csapatot a vállalati coaching és a tréning sorozatok megoldására, akkor hosszú távon is biztonságban és tökéletes helyen tudhatom majd a vállalkozásomat.

Hála a jó égnek viszonylag gyorsan rátaláltam a kogwheel csapatára, akik nem csak hogy iszonyatosan profik és jó eredményeket érnek el a cégen belül, de imádják őket a munkavállalók, így pedig talán azon kevés vállalatok közé sorolhatjuk magunkat, akiknél az emberek örömmel és valódi eredményeket realizálva vesznek részt a coaching foglalkozások és persze a csapatépítő foglalkozásokon.